Je vůbec možné naučit se programovat bez počítače? Samozřejmě že je! Řešení logických úloh ze hry PixBlocks je totiž ve skutečnosti vytvářením programů, které pak provádí pohybující se králík. Dobře „napsaný“ program, který hráči vytvářejí kladením žetonů na hrací plochu podle obrázku na zvolené kartě, přivede králíka k mrkvičkám. Pokud králík sní všechny mrkvičky, je to důkaz, že program byl vytvořen správně. Hra pro 1–4 hráče od 7 let nabízí 56 úloh ve 3 úrovních obtížnosti a zábavnou formou přispívá k rozvoji logického myšlení i programátorské představivosti. Obsah balení: 64 herních karet s úlohami hrací plocha 4 dřevění králíci (ve 4 barvách) 80 žetonů návod Recenzi na logickou hru PixBlocks z naleznete ZDE! Recenzi na logickou hru PixBlocks z naleznete ZDE! Videonávod ke hře Popelka z YouTube kanálu Pod víkem můžete shlédnout zde:
Připadnou variantu zboží můžete upřesnit(pokud existuje více variant a není v textu uvedeno, že nelze vybrat konkrétní druh) v posledním kroku objednávky v poznámce po kliknutí na "Přidat poznámku, nebo firemní údaje". Varianty se zjišťují až při zpracování objednávky. Pokud nebude daná varianta skladem, budeme Vás kontaktovat. Děkujeme za pochopení.
Položku Granna PixBlocks naleznete i v těchto kategoriích:
Granna 86 ks