Reklamace, vrácení zboží, nesrovnalosti v objednávce
Pro zadání reklamace, informování o chybějícím/špatně zaslanému zboží, nebo vrácení zboží ve 14denní lhůtě prosím vyplňte formulář na stránce: http://www.reklamacniformular.cz/ a následně postupujte dle zobrazených instrukcí.
Veškeré případné problémy s objednávkami se snažíme vyřídit co nejdříve. Vzhledem k současné době však může docházet k prodlevám, proto prosíme o trpělivost. Vyřízení reklamace nesmí přesáhnout délku 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se účastníci nedohodnou na delší lhůtě.
Se zbožím prosím zašlete vyplněný reklamační protokol, nebo odstoupení od smlouvy a společně s kopii faktury zašlete na adresu:
Gadgets House s.r.o. - REKLAMACE
Do Čertous 2634/7
logistický park P3, Hala H1 - boční vchod č. 6
193 00 Praha 20
Zboží nezasílejte na dobírku, nebude přijato!
Informace o probíhajících reklamacích, vratkách, nejasnostech v objednávce získáte na reklamace@dropshipping.cz
Najdete nás i na sociálních sítích
Sledujte nás také na sociálních sítích a získejte infomace o akcích a slevách!